Skratt attack

Haha fan vad jag skrattade idag, det gjorde nog alla, och Carina blev chockad.

Jag har varit ute och kört idag också, fick backa så nu är jag en jävel på det, eller inte. Fick in snittsen iaf, det var inte så svårt när man väl visste hur man skulle göra. Fick tillochmed backa in på parkeringar. Men det är ju roligare att köra framåt för det går fortare då, nästa gång ska jag fickparkera HJÄLP!!

Sen så hann jag bara hem sen så åkte jag med mamma och farmor ut till birsta city, köpte ingenting men hittade perfekta julklappen till mamma men den var så satans dyr, så får väl gå till pappa och be om lite sponsring på typ 800, så kan jag betala 300 själv.

Farsdag är det på söndag och jag vet inte vad min kära far ska få, hittade ett kort men det kändes bara överseriöst att köpa det så det fick vara.

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på grey´s sen äre tv hela kvällen lång, skulle ju inte göra något om man råkade somna tidigt för engångs skull. BEHOV AV SÖMN.

Jag tycker att det är cp att man inte får döpa sitt barn till Decibel jag blev ju kär i det namnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0