Så äre och så blire

Idag har jag kollat på film och åter film, en film var på bion. Jag gick hem efter att vi hade varit där och när jag kliver in genom ytterdörren så står Mörtsjö där och fipplar med posten. Sen så surrade hon på som vanligt, trodde aldrig jag skulle få komma upp någongång.

Väl uppe så satte jag mig och försökte skriva engelskan, kom faktiskt några rader. Sen så gav jag upp och åkte iväg och spann. Jobbigt som fan var det idag, trodde jag skulle svimma där ett tag, men jag överlevde. Sen for vi hem och käkade och sen städade jag mitt rum, vilket jag håller på med fortfarande, men jag behövde ett avbrott för det var så jäkla mycket att städa.

Sen så ska jag ut och hämta mamma på jobbet och kanske även sno lite muggar till julskyltningen. Sen ska jag sova som satan, ska kolla om Carro är inne och snacka med henne också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0