Pluggis

Ikväll har jag varit duktigt, jag har bytt gardiner i köket, så nu vill man inte spy när man kommer in där och se köksluckorna, för med svarta gardiner så blev det inte lika mycket äckel grönt. Sen så sa pappa att jag skulle lägga upp gardinerna så att de inte tog i golvet, men det vet ju inte jag hur man gör, så jag tog hårnålar, som sagt alla sätt är bra utom de dåliga. Man ser de inte heller om man inte vet att de är där.

Jag har skavsår i handen, hur man nu kan lyckas få det, men jag tror jag kanske vet, tror att det är vinöppnarens fel. Nu ska jag gå och sova, tror jag. Imorrn måste jag väl kanske göra klart medecinen och börja på engelskan, då den ska vara inne på fredag om jag inte har helt fel.

Sen så har jag samhällen också, usch och fy den fattar jag ingenting av, men men det löser sig nog sa han som sket i slasken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0