Orkar inte

Egentligen så orkar jag ingenting, har igenting att skriva heller.

Första dagen i skolan igen efter lovet, kändes väl som vanligt förutom att jag var så jäkla trött och tänkte på annat. Har  kännt mig riktigt blond idag, har inte fattat någonting och allt har gått åt helvete typ.

När jag kom hem så gjorde mamma fläskfilé gott som satan var det vill jag lova, mums. Det är äkta måndagsmat det, haha. Sen så gick jag ut och gick med min far ett tag han behövde det. Och nu ska jag snart gå och sova, eller kolla på tv iaf, är ju så många bra program på måndagkvällar.

Inatt så sa de att det kunde snöa, men vi får väl se hur det blir med den saken, jag ska iaf köpa stövlar utan klack som jag kan ha i vinter för jag kände häromdagen att om jag ska ha de som jag tänkte ha så kommer jag att slå ihjäl mig.

Vi får väl se när mamma får åka till Indien, bäst hon åker nu så hon kommer hem till jul. Fast om hon inte är hemma i jul så har jag sagt att då ska vi fira jul hos farmor och farfar, så det så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0