Onsdag

Idag så är det onsdag och ikväll är det dubbelavsnitt av grey´s hörde jag talas om =) Jag har varit så duktig idag, när jag kom hem från skolan så läste jag 70 sidor i min engelska bok, det är bra gjort av mig för jag gillar inte att läsa. Sedan så hörde jag att Jossi höll på med medicinskgrundkurs så då tänkte jag, men va fan jag gör lite jag också, fast det är 2 veckor kvar innan det ska lämnas in.

Men frågorna var så svåra, helst cancer frågorna så jag fattade inte så mycket men gjorde de på vävnader eller vad det var, och sen så började jag tänka ut vad jag skulle skriva om för cancer i patientfallet. Ja jag kanske är pluggis men va fan man vill väl ha mer än G och det står att om man skriver ett patientfall så ligger man på de högrebetygen, det står inte ens att det måste vara bra utan bara att man ska skriva ett.

Just ja vi har ju köpt nintendo wii nu, så jag har boxas också sen jag kom hem, haha vann 7 matcher sen orkade jag inge mer, haha känner redan träningsvärken i armarna, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0