OM

Gissa vad jag har varit idag, jo trött ovanligt va? Men jag fryser nu också, bakade förut så att jag kunde ställa mig framför ugnen och få värme. Men den värmen har försvunnit och jag fryser igen, vill verkligen inte gå in på mitt rum för där är det typ 18 grader och jättekallt, fast det är skönt när man ska sova.

Idag så hade vi sårvård på medicinen, det var ganska enkelt men lärorikt säkert, vi kommer vara värsta proffsen innan vi är klar med den kursen. Men nu är monika borta i 2½ vecka så nu ska vi skriva en massa om cancer kommer dock inte ihåg vad det var exakt nu men det löser sig.

På svenska och samhällen gjorde vi inte mycket vill jag lova. Jag fick en låt på hjärnan som jag inte fick ur min hjärna. När jag kom hem så satte jag mig som vanligt vid datorn och som vanligt så gick jag in på tjvulyssnat det första jag gjorde sen läste jag igenom allas bloggar, Sen så började jag prata med Lisa =)

OM 45 dagar har vi fått jullov som idag
48 dagar kvar till julafton =)
OM 219 dagar har vi fått sommarlov =)


Kommentarer
Anonym

OM 45 dagar har vi fått jullov som idag?????? vaddå som idag?

2007-11-07 @ 18:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0