Måndag

Idag så är det måndag och måndagar brukar vara ganska lugna, men inte idag. Det började med att Ulrica ringde och sen så ringde mamma och sa att jag skulle bort till farfar och lämna receptet på mitt vaccin. Klockan var då 11:10 och jag skulle med 11:30 bussen, så då var det bara att sminka sig och dra på sig några skor och sticka.

I all min hast så visade det sig att jag glömde min plånbok hemma, men som tur var så hade jag pengar i väskan så att jag tog mig tillochfrån skolan. På biologin så gjorde vi typ ingenting för roy var inte där och vi hade Lars istället, och han visste inte vad vi skulle göra så då fick vi göra vad vi ville.

Sen så var det matte och där jobbade jag och Jossi som satan vilket betyder att vi gjort morgondagens och onsdagens tal redan, eller kanske inte riktigt, men vi har typ 5 tal på 2 dagar. Sen så var det dags för kemiprov och vi behöver inte säga nåt mer om det.

Sen så har jag suttit på bussen i 300 år och sen hamnade jag hos mormor och morfar där vi käkade middag, det är inte långt dit men jag åkte först hem sen så åkte jag till alnö. Sen så handlade vi och sen äntligen så kom vi hem, så nu ska jag gå till min sköna säng.

Imorrn så är det bara 1 lektion, matte, så känns ganska onödigt att gå dit, men ska göra det ändå.



Kommentarer
joss

laaaars är bäst

2007-11-19 @ 23:15:31
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0