Lussebullar

PÅ engelskan idag så spelade vi något sorts spel, haha det handlade om tv och film och sånt. Jag och Josefin var helt klart överlägset på det, så det så. Vi ville ha boksnack men vi hann inte för några CP:n tog så långtid på sig.

Sen gick vi på stan ett tag, Joss shoppade loss som vanligt och jag köpte en gråhalsduk. Sen tog vi bussen hem och då började jag baka lussebulla, mums =) jag kom fram till igår att jag var typ den enda i hela Sundsvall som inte ätit årets första lussebulla än.

Väntar på att de ska jäsa klart, sen så ska jag hinna laga middag till min far också, men det blir en enkel än, nämligen korv och pommes tror jag. Sen ska jag hinna att åka ut till stugan innan Fotbollen börjar också. Och fotbollen hinner inte sluta tills det at t greys börjar tror jag. Men man kan ju hoppas på det iaf :P

Joss har berättat en sak idag som inte jag visste, men den var väldigt överraskande. Men tänk om vi inte hade mött henne då hade Josefin inte berättat det för mig.



Kommentarer
JOSEFIN

sant så sant. men nu har jag berättat, så nu vet du.

2007-11-21 @ 16:37:44
URL: http://jossifin.blogg.se
Nathalie

lussebullar e såå goa, eller lussekatter som de osse kallas. jag har heller inte ätit någon detta halvåret :O, måste göra det!

2007-11-22 @ 20:53:55
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0