Lördag

Ändrade planer, blir ingen filmkväll blir kanske nästa helg, kanske lika bra det, för som sagt jag känner mig som hulda 93. Sitter och kollar på hockey nu iaf, äckel Jögge mot Timjå. Äckel Jögges lag leder med 3-1,haha Jögge slåss nu med Sundh, haha. Jag visste inte att Jögge kunde slåss, han kan ju inte tackla iaf.

Vet inte ens vilka jag vill ska vinna, men det måste nog bli färjestad ändå för Timjå hatar jag ju. Ikväll blir det svensson svensson och fotboll, Spanien - Sverige. Haha tänk att jag hade kunnat varit i spanien nu om jag hade velat, men jag velar ju så mycket, tyckte först det var så dyrt men sen kollade jag på andra och då var det tydligen inte så dyrt. Biljetterna till  Liverpool - New Castle kommer säkert stängas innan jag har bestämt mig för något. Men den matchen spelas ju  8 Mars, och jag kanske vill vara hemma och plugga teori då? eller?

Men samtidigt det vore ju en upplevelse att gå på Anfield Road och se Liverpool också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0