Knäck-t

Idag så har vi kokat knäck och gräddat pepparkakor. Det gick väl som vanligt, varken bra eller dåligt. Ska väl orka diskarent allt snart kanske. Men nu håller jag på och kollar när Emil håller på och opererar, tror han är i halsen och tar bort nånting, han tog bort en tumör förut.

Sen så ska vi på elgiganten tror jag och byta farmors telefon eller iaf snacka med de, och mamma är ju duktig på att snacka med folk så att de brukar ge med sig. Sen så ska jag packa idrottskläder så att jag slipper göra det imorrn natt och sen baka till mammas jobb.

Tror jag ska gå och lägga mig och kolla på greys ikväll och sen sova tidigt imorrn också, blev ju inte så tidigt igår som jag hade tänkt mig. Nu ska jag bli utmanad i boxning och jag kommer säkert förlora, haha.



Hemma igen, blev inte så tidigt som jag hade hoppats, blir att gå och lägga sig i nästa reklam tror jag. Har nästan packat idrottskläderna tills på fredag, för imorrn ska jag ju som sagt vara barnvakt, men jag tar nog med mig datorn, vill ju inte sitta hemma hos de som bara har 1,2 och 4. Finns ju inte så mycket att kolla på där om man säger så. Vill även påpeka att jag vann 2 av 3 matcher i boxning mot Emil.


Kommentarer
Moster

Vad gott med knäck! Ska ni sälja det på Skyltsöndag? Om inte så kan du ta med en påse till mig när ni kommer på söndag. Jesper ska bjuda på Slempotatis. Gott va?
Kram

2007-11-28 @ 21:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0