Hur dålig får man vara?

Jag har aldrig gillat Andreas Isaksson och ännu mindre nu hur dålig får man vara?  Och sen den där jävla pajjasen Daniel Andersson, vad gör en pajjas som han i landslaget? Han får ta på sig 1-0 målet för det var han som släppte sin gubbe så det så.


Nu tycker jag så här: Att Lagerbäck låter svenska folket ta ut laget till Lettlandmatchen, för jag såg på aftonbladet tror jag det var att 79% av de som hade röstat tyckte att Rami Shaaban skulle stå. Lettland det är inget lätt land (även om det låter så) att slå hemma, det vet jag, såg ju när Sverige förlorade mot Lettland hemma på råsunda den 10 oktober men vilket år kommer jag inte ihåg, men tror 2003.

Ut med Isaksson, liksom Lagerbäck varför tror du inte han får stå i manchester city? Jo för att han är för dålig, inse det eller ställ ditt jobb till förfogande, så kan vi få någon som fattar att han är dålig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0