Helg

Idag så har det varit poetry slam, det var inte roligt tyckte jag, jag var nog inte den enda som inte tyckte att det var bra. Så någon poesitjomme blir jag inte iaf.

På samhällen, som var vår enda lektion idag som inte var en lektion, så gjorde vi inte mycket, eller vi skrattade som satan, haha vi var inne på en massa olika roliga sidor. Sen fortsatte det när vi skulle in mot stan, Sofie ville inte ha svamp för hon tyckte inte det var så fräscht, sen kom nån och sa att handbollsspelare gillar svamp, haha.

När jag kom hem så började jag fixa litegrann på bloggen, men det blev bara skit, så jag får försöka leja bort det till någon som vill och kan, NÅN? Nu så väntar jag på att Joss ska höra av sig.

För ikväll så ska vi ha filmkväll hemma hos Joss med Lisa =) Jag gissar att det är jag som står för filmerna, jag har ju som sagt några att välja på.



Nu ska jag leta fram några filmer och sen ska jag gå bort till coop nära och möta Lisa, sen ska vi gå till Joss, bara hoppas att hon hunnit hem också. Eller jag kan försöka gå iaf, det har inte gått så bra idag på dan om man säger så, haha jag har typ glidit omkring idag när jag varit ute.


Nu är jag hemma igen, vi kollade på en film med Paris Hilton, jag kan inte påstå att den var bra om man säger så. Sen kollade vi på st.nu på videon från idag när det var poerty slam, Lisa var med där på ett hörn =) Sen så läste vi några dikter också, haha många konstiga om man säger så. Det var bara skit på tv, men vi kollade på den endå, varför vet jag liksom inte. Vi hann med en nostalgitripp också, eller vad man säger, vi satt och kollade i gamla skolkataloger, och Lisa ville inte säga vart hon hade gått men tillslut så hittade vi henne :P

Sen så ringde vi pappa så att han fick skjutsa Lisa till Victor, för man vill gärna inte åka tvåan ensam en kväll, det finns många konstiga typer från bredsand på den, inte så kul att vara på navet heller.

Nu ska jag ta och sova tror jag, tror att pappa skulle ut på birsta imorrn och kolla in de nya gubbgrejerna, så då kan man ju själv gå och kolla om det har kommit in några nya skor från igår, inte så troligt men ändå.


Kommentarer
Sofie

hahah ! känner du dig sugen på svamp? xD

2007-11-24 @ 00:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0