Helg

Nu så är det helg och i helgen så hade jag tänkt vara duktigt, dvs jag tänkte plugga matte eftersom jag har matteprov på tisdag och jag fattar typ ingenting. Men vi får se hur det blir med den saken, kommer det roligare förslag så hoppar jag på de, för liksom räkna matte är ju ingen höjdare att göra på en helg, det är inte ens det på lektionerna.

Har inte så mycket annat att säga idag förutom att jag är trött och börjar få panik för när jag ska hinna skriva medicintjosan. För nu kommer den här helgen ägnas åt matte om det nu blir så, sen på tisdag då måste jag göra klart engelskan + att jag måste läsa ut min värdelösa bok. Sen så skulle vi väl skriva nån analys om boken också om jag fattade allt rätt, kan ju hoppas på att jag inte gjort det. Sen så har vi nåt med samhällen vi ska göra som verkar hur stort som helst, och sist men inte minst så har vi ju ett jävla kemiprov och veckan efter det så är det väl nationella i matte och prov i biologi. Just ja vi ska ju hinna med 2 prov till i kemin efter det första som vi ska göra och prov i samhälle om ekonomi och säkert ett engelskaprov och ett prov i medicinskgrundkurs också innan vi får jullov. Jag har säkert glömt bort något ämne, svenska har vi inget iaf för de skulle vi inte ha någon för den gick ihop med samhällen eller något sådant.

Virrigt och jobbigt känns det iaf tycker jag, är ju ändå bara 5 veckor kvar till jullov.


Kommentarer
sune

uppdatera nångång dååååh!!

2007-11-14 @ 16:07:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0