Gummi(kött)bulle

Har som vanligt inget vettigt att skriva här, men jag skriver ändå.

Imorrn så ska vi diskutera några frågor om fibrer eller något sånt, men jag har läst igenom de 2 gånger känner mig så duktig, men jag har ett problem, jag fattar ingenting. Så jag funderar på att färga håret rött och äta en massa fisk för de är ju tydligen de smartaste (inte fiskarna utan de rödhåriga).

Idag så hade vi som sagt inget individuellet val, så vi slutade tidigare men liksom tiden bara rann iväg i allafall, så ja här ligger jag i min sköna säng och funderar på att gå och ta bort sminket och borsta gaddarna och gå och sova. Fast jag har ett problem, jag har så mycket grejer på sängen så de måste jag ta bort om jag ska få bort överkastet. BTW mjukisbyxor måste vara bland det skönaste byxor som finns =)

Vad har jag gjort idag då? Jo jag skulle försöka fixa bloggen fin, men den ville inte göra som jag ville så allt sket sig. Jo just ja vi gick bort till Granlo och köpte glass idag, det var mycket gott men det kändes konstigt att äta glass när det var is och snö(?) på backen.

Min knapp på jackan har lossnat så det måste jag fixa innan jag får sova också. Hatar torsdagar det finns inget att se på tv från klockan 21.Imorrn är det fredag och det betyder att när man slutar imorrn så är det helg, och en vecka närmare jullov. Är väl bara 5-6 veckor dit eller någonting.



Köttbulle
Ingredienser: Nötkött (64%), potatis, potatismjöl, lök, rapsolja, salt, sockerbetsfibrer, lökextrakt, vitpeppar, svartpeppar, dextros, palmolja, kokosnötsolja, stabiliseringsmedel, E414 (Gummi atabicum/akaciagummi) och peppar extrakt.

Det är vad en köttbulle på donken innehåller, lät ju inte så gott tyckte jag då, så jag håller mig till farmors köttbullar för de vet jag inte innehåller gummi.


219936-17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0