Freitag

Igår när jag skulle skriva så funkade inte bloggen så då blev det ingen.

Idag så har vi redovisat på engelskan om Canada. Pratade väl så fort och otydligt och fel uttal så ingen hörde väl vad jag sa, men jag gjorde det iaf. Emil var sjuk så Jossi tog alla hans och jag tog hennes sista, på typ 5 ord haha :P

På idrotten så var det lekar, haha det är jävulskt kul med lekar, man känner sig som barn igen. Utom vissa, trodde de skulle börja slåss för att Ante sa att han inte blev bränd och de andra laget sa att han var det. Jag har ingen aning om hur det var.

Charlie kom med bussen till västermalm och jag försökte säga att han fick sitta vid datorn hur mycket han ville, men han fattade nog att det var något lurt. Nu spelar han wii iaf och jag sitter vid datorn och funderar på att poppa popcorn, det låter väl gott? men inte med dip som vissa andra då.

Nu väntar jag på att Jossi ska ringa, för du tänker väl inte göra mig besviken?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0