Fredagkväll

Nu ikväll så har jag kokat ännu mera knäck, men tänkte ta med mig de upp till Indal på söndag. Blev vanlig knäck, knäck med mandel, lime-knäck, chokladknäck och sist men inte minst chokladlimeknäck, dock inte så många av varje med ändå.


Pappa och Lante håller på och spelar Wii för fullt. Vet inte vem som vinner, men om jag får gissa så tror jag på Lante. Har så jäkla ont i huvve, har haft det sen vi kom från friskis, var säkert för att det var mögligt där. Till middag blev det lasagne, den var god, men dock inte lika god som Nettans (förlåt mamma).


Nu ska jag väl kolla på idol eller gå och lägga mig, jag vet att det är tidigt men det skulle vara skönt att sova faktiskt.



Kommentarer
vickan

Nä mammmas är kalasgod :D:D

2007-11-30 @ 23:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0