Det årliga halloweenfikat skall äga rum

klockan 12 idag.!

Stängde av datorn vid halv 4 inatt och somna väl vid halv 5 eller nåt sånt, strax före 6 så vaknar jag av mammas jävla hosta, jag kan säga att det ekar jävligt bra när man hostar inne på toa, som då är vägg i vägg med mitt rum. Sen kunde jag inte somna om, lyckades somnade om typ vid 8 och sen så var det bara att kliva upp 11 eftersom jag hade ställt klockan så att jag inte skulle försova mig. Så jag känner mig lite seg idag. Det var ju ingen telefonförsäljare som ringde och väckte mig iaf, det var ju positivt, men jag tar nog hellre de för de ringer iaf inte före klockan 9.


Det slog mig nyss att snart så måste man börja köpa julklappar, jag har ju 1 julklapp klar och den är till Ulrica. Men resten då? Typ Joss vad önskar du dig? nåt som jag har råd med, du får ingen häst i år heller tyvärr.


Kommentarer
joss

meeeh, ingen häst :(

2007-11-01 @ 13:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0