Torsdag

Trötter är jag idag också, ni är inte förvånad antar jag?

På biologin idag så satt jag bara där, hörde inte vad Roy sa, allt var som en dimma och jag minns typ ingenting. Sen så hade vi tre och en halvtimmes hål och då gick vi in på subway och åt, det var gott som vanligt sen så gick vi runt hela stan och sen gick vi tillbaka också.

Sen var det medicin och det känns som om jag har lite halvkoll på diabetes iaf, eller vad säger du Joss, du kan ju typ samma som mig? Sen åkte jag hem med mamma och gjorde inte så mycket satta mig i soffan och njöt av livet tills jag kämpade för att få en sak från nån men han vägrade så då gick jag till en annan och försökte tigga till mig den där, men då hade den första sagt att hon inte fick skicka den till mig. Så då blev jag sur och hotade med nåt och sen så gjorde vi en deal tror jag, fast den kommer jag bryta, så tillslut så fick jag den i allafall.

Sen gick jag bort till farfar och skrev ut min samhälle som Carina ville ha utskrivet för engångs skull annars ska ju allt skickas via FC och sen så gick jag hem och började baka till mammas jobb. När jag kände igenom fickorna på jackan förut så hittade jag 78,50 =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0