Tisdag

Prov imorse gick nog bra tror jag, kändes inte så svårt men man vet ju aldrig. Sen var det en onödig mattetimme, och sen var det mentortid och sen samhälle, som vi faktiskt gjorde nåt på den här gången, vi skulle skriva argument eller vad det var. Men klockan 2 då fick vi nog och gick hem, så ingen full tisdag den här terminen.

Så åkte till farmor och farfar och där skulle vi byta farmors telefon, men då hade de inte den hon ville ha hemma, men hon köpte den i allafall, så ska hon hämta den någon gång senare.

När jag kom hem så hade jag ett paket i tidningshållaren, det var från han därnere :P vågar inte öppna för tänk om tomten kommer och ser att jag öppnar julklappar före jul, då kanske jag inte får några på julafton. Men tack tack =) för vad det nu är :P


Kommentarer
Fabbo pelle

MUHAHAHA får du paket från belsebub??? (han där nere)

2007-12-18 @ 18:39:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0