Sova

Men nu ska jag gå och sova för jag ska på stan med Joss imorrn vid typ 10, det betyder typ att jag ska upp om 7 timmar, så dags att kasta in handduken. Sen så ska jag och göra nagelförlängning och sen ska vi ut och äta hela släkten tydligen, får se om jag kan äta och innan allt nagelförlängningen och efter stan så ska jag och mamma hinna med en sväng på ikea och kolla på kök också.


Tur att nagelförlängningen inte var klockan 1 som jag trodde utan 3 då har vi längre tid, fast Sune skulle och ta spruta klockan 1 tror jag, aja skit i samma.

Tänkte bjuda på en bild med mig och min schnygga badmössa som jag fått av Joss, men nej så mycket tänker jag inte skämma ut mig, räcker med att Pelle har det på bild, illa.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0