Söndag

Idag så väckte mamma mig som planerat vid halv 11 och då sa hon att det var ändrade planer, så jag vände typ på mig och tänkte somna om igen, men då sa hon Charlie och Jesper kommer hit och ska käka mellan Charlies träning och Jespers match. Så det var bara att kliva upp och gömma alla julklappar.

Sen så var de här och åt, och sen så åkte vi och kollade på  Jespers match, men han blev skadad så vi åkte efter 2:a perioden. Då åkte vi till birsta och var där ett tag och hittade några julklappar, sen så ska jag köpa några fler imorrn efter skolan är det tänkt, men det kan ju bli ändrat.

Sen så åkte jag hem eller via kubengrillen och beställde en tunnbrödrulle utan korv, anders skrattade och sa typ å herregud tjejer. Men den var god iaf =) Sen så började jag slå in julklappar, har slagit in alla som jag har nu iaf, eller jag tror det, kanske ligger fler någonstans, så den som lever får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0