Snö

Jaha nu så har det snöat, nu när julen har varit så kan det lika gärna få bli sommar på engång. Snö är egentligen bara jobbigt. Jag är irriterad över en annan sak nu också, det går bra att snacka men du kan aldrig få fingrarna ur arlse och skicka?

Imorse så fick jag sms av pappa där det stod är du vaken? Klart man vaknar när telefonen skriker hallå hallå i örat på en. Så då kollade jag något åt han sen gick jag och sova vidare och kollade lite på Lotta på bråkmakagatan ända tills de kom instövlande här hemma.

Ska kolla på kök på ikea idag tror jag, men nu vet jag inte hur det blir med det längre, för nu var tydligen Indien framflyttad ännu mer eller nåt sånt.


Kommentarer
sune

ja precis! skicka för bövelen! innan jag blir aggressiv!!

2007-12-29 @ 17:22:19
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0