Slut på batteri

Nu har jag slut på batteri idatorn och jag orkar inte gå upp och hämta laddaren, så det kanske är lika bra att gå och sova? Jag menar telefonen lär väl ringa vi 9 imorrn så man lär ju inte få allt för många timmars sömn. Hahah det är madagaskar på tv:n nu, undra om man ska se den eller om man ska se något annat? Har ju sett slutet på den typ 19 gånger eller nåt, jämt när vi åkte någonstans i Thailand första året så visade Toy madagaskar i bilen, och början har jag ju typ redan missat. Får kolla vad det är på de andra kanalerna

Var nyss upp och borstade tänderna och när jag skulle stänga dörren in till mitt rum så var det precis som om någon höll emot, rädd blev jag och det blåser ute så dörren borde typ ha smällt igen eftersom fönstret är öppet, men jaja jag överlever nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0