Onsdag

Imorse så var det mycket folk på bussen igen, asså det är tisdagar det brukar vara mycket folk men då var det typ inga alls sa Jossi. Får väl se imorrn om man får stå då också, eller om man kanske kan lyckas snika åt sig en sittplats. Träffade Vicki på bussen surrade lite om julafton och så =) Jag hoppas iaf på många julklappar i år från alla, undra om man kan slå världsrekord i antal julklappar?

Nu så är sista riktiga skoldagen för i år avklarad. Imorrn så ska vi ju ha Naturdagen, men vad det är för nåt vet vi inte än, men det lär väl vara nåt riktigt pluggit om jag inte har helt fel. Idag på matten så käkade vi pepparkakor, Jossi fick extra många från Teo bara för att hon skulle bli snäll.

På engelskan så hade halva klassen försvunnit, vet inte vart de tog vägen, men det bryr jag mig inte om, för Joss är bäst på engelska, dock kanske inte rim är hennes stor sida,  men ändå, vi (eller hon) löste ju det stora julkorsordet, det ni.

Hade tänkt gå på stan idag efter skolan, men hade så ont i huvve och var trött så jag sket i det och åkte hem istället, och ska nog ta och besöka John Blund en stund. Fick nyss veta att mammas tripp till Indien är framflyttad, så jag får ha henne hemma i några dagar till =) får väl se det som en bonus.


Jag önskar mig verkligen en digitalkamera i julklapp, så att jag kan knäppa bilder och lägga ut här på bloggen, för de blir inte så bra med mobilen om man ska lägga upp de som helbilder här. Fick ju ett sms av pappa förut där det stod: Vilken färg vill du ha på kameran, om du nu får någon. Det står att jag vill ha en svart på önskelistan och jag har inte ändrat mig än.

Nu ska jag vänta på att klockan ska bli 18:00 sen så ska jagoch mamma åka ner på stan och kolla in lite julklappar, men inte förns efter kl 18 för då behöver man inte betala :P och kan man spara några kronor så kan man lägga de på en subway macka senare i livet.



Kommentarer
JOSS

haha subban is the shit

2007-12-19 @ 19:03:53
URL: http://jossifin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0