Onsdag

Idag är det onsdag och imorse när jag skulle gå till skolan så var pappa hemma så då fick jag åka med han, han skulle på nåt möte eller nåt halv 9. Så tänkte att ja men jag går från stan, då kommer jag ju lagomt. Haha jo jäklar du, av nån anledning så frågade jag kan vi åka björneborgsgatan idag? så det gjorde vi. Och när vi kommer vid preem så är det en massa köer och nästan lite halvkaos.

Vi kommer längre fram och se att det står en lastbil, eller var det en långtradare? typ i korsningen björneborgsgatan/ parkgatan, så vi åkte typ raktfram och sen kom vi vid hedbergska och jag tror aldrig jag sett så mycket bilar på samma gång. Det var bilar överallt, och det hela slutade med att pappa fick skjutsa mig till skolan, för jag skulle nog inte hunnit annars, och pappa fick bli 1 minut sen till sitt möte.

På skolan så surrade jag lite om droger, fattade ingenting typ glömde 6 rader också såg jag efterråt. Men men sånt är livet. Efter samhällen så hade vi matte där körde vi hänga gubben idag också, haha börjar kanske bli en tradition?

Sen var det lunch, ganska god faktiskt =) sen var det engelska och där gjorde vi väl inte heller så jävla mycket. Sen slutade vi och jag gick och städade mitt skåp eftersom jag hade snack med Carina klockan två dvs en halvtimme senare. Sen snackade jag med henne, sen så betsämade jag mig för att gå hem via körskolan och avboka min tid på fredag, så det gjorde jag och när jag kom vid Sophie så ringde pappa och frågade vart jag var, så då kom han och plockade upp mig, och så åkte vi hem och spelade Wii.

Nu ska jag gå bort till farmor och farfar och äta, sen får vi se vad som händer ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0