Onödiga onsdag

Idag så skippade jag samhällen eftersom den var frivillig så tyckte jag att jag behövde sova istället. Sagt och gjort klockan fem över nio så klev jag upp efter att ha funderat länge på vilken dag det var. Så pallrade mig iväg till bussen kallt som satan var det, bussen var sen som vanligt men bara 2 minuter så man ska väl inte klaga.

När vi kom till skolan iaf så var det matte, men vad vi gjorde på den lektionen undrar jag fortfarande, vi gjorde inte så mycket med andra ord eller jo jag åt 3 st mandariner vilket var väldigt gott. Sen så var det lunch äckelpäckel köttsoppa stod det att det skulle vara, vilket det var också, men det var även pannkaka, och skolans pannkaka är ju inte så god. Sen så var det engelska och där lyssnade vi på någon text om några som bombade något, sen så gjorde vi inte så mycket där heller, så det har varit en ganska onödig skoldag idag om man säger så.

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, eller rättare sagt jag somnade i soffan. Sen så klev jag upp och började fixa middan som mamma ringde och väckte mig och sa åt mig att göra. Och nyss så fick jag veta av en person att Roy hade lagt ut lathunden, så jag var tvungen att gå in och kolla, och jag trodde jag skulle trilla av pinn när jag såg hur mycket det var som han hade tänkt att vi ska kunna till provet på måndag.

Det var hela 43 punkter!!!

Vad tänker gubben med? eller det vill jag nog inte veta, vill veta så lite som möjligt om den gubben. Men hur som helst så måste han ju nästan om när det gäller det där iaf, för jag kan knappast lära mig det där på 3 dagar. Nä bort med Roy han gillar vi inte, inte jag iaf. Jag kan ingenting av roys punkter, liksom hur ser malariaparasitens livscykel ut?

Så jag vet ju vad jag har att göra i helgen, fast jag ska baka lussesälar också till på fredag när Ulrica kommer och hämta Charlie och Jesper för det ville hon ha. Det är lussekatter som har jäst och blivit jättestora och ser ut som degklumpar dvs en säl.

Jag har börjat hata människor som hela tiden alltid har rätt, aldrig fel, vissa människor kan nog inte ha fel. Men jag tror att jag hatar de för att jag helatiden alltid vill ha rätt :P Men det var ett tag sen jag hade rätt nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0