Måndag

Idag så har vi haft biologiprov, tror nog att det gick bra, om det inte gjorde det så är jag sämst. Det är väl typ det enda nödvändiga vi har gjort idag. På kemin gjorde vi inte mkt, eller det var en som gjorde något, men Lena sa efterråt att koncentrationen på lektionen var SUCK, typ ingen jobbade. Hahah så när han för engångs skulle gjorde nåt så fick det inte räknas, haha.

Sen kom jag hem och åt stuvademakaroner och ketchup, mkt gott var det. Sen for jag ut till birsta city där jag inte köpte någonting, men men. Kom nyss hem och satte mig ner och ska försöka montera ihop min stjärna, haha får väl se hur det går med det.


Ska möta pappa i fifa 08 på wii snart. Haha vi spela winter games när vi kom hem och jag vann tror jag, vi hann inte klart men jag hade iaf medaljer och det hade inte han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0