Måndag

Igår så var vi i Indal och där käkade vi grillat =) det är nog det godaste som finns. Jesper fick en massa paket, inte för att jag kommer ihåg vad det var men. Idag så var jag på stan en sväng före skolan, tog bussen som gick före den som jag skulle åka med ner, så det blev 15 min på stan, haha.

Ingen kemi idag, vilket var skönt, kom hem och har inte gjort speciellt mkt sen dess, försökte mig på nationella proven som vi fått i matte, men jag fattade ingenting så jag gav upp. Nu så ska jag gå och sova snart tror jag, fast det är väl ingenting på tv idag.

Men men slutar tidigt imorgon, har nämligen bara nationelltprov i matte, men det håller ju på i 4 timmar så jag hinner nog lessna flera gånger om. Fast sist var jag typ sist och då gick jag efter 2 timmar, så vem vet man kanske slutar vid 11 imorgon, inte för jag tror det men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0