KÖK

Idag så har jag varit hemma hos Tångrings och kollat på deras kök, eller hela lägenheten för den delen. Älskade deras badrum, och köket var också hur fint som helst, fick lite inspiration. Och sen så hade Katrin satt upp väggord i vardagsrummet och jag som verkligen älskar väggord kunde inte annat än avguda. Hela lägenheten var hur bra planerad som helst, man skulle inte klaga om man fick bo i den.


Sen så lekte jag med Thelma också, haha jag förlorade i fånga fisk, jag som har varit as duktigt i det, kan i och för sig ha varit för att Thelma fuskade, men men. Haha sen så gjorde vi säkert något mer också, jo vi lyssnade på smultron och sång, så nu kan jag Pelle Pingvin utan till.


Sen så åkte vi på ikea och skulle kolla in ännu mer kök och vi blev lite fundersam om vi verkligen skulle ha svart bänkskiva eller om vi skulle ha en i valnöt. Men jag röstar ändå för svartbänkskiva eftersom jag har hittat lampan, haha men man kan väl inte utgå från en lampa skulle säkert alla säga.


Ska leta fram lite papper och krita eller tuschpennor och rita nu, undra om jag har kvar några. Men först ska jag kolla på lite hockey.


Men snälla skicka, jag ska inte behöva påminna dig igen, och Jossi har du börjat hota än?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0