Julkort

Idag så har jag fått årets första julkort, haha lite förvånad jag blev, för det första så är det lördag och för det andra så var det från Olivia haha.

Mår betydligt bättre idag än igår iaf, men känner mig lite halvseg, kan i och för sig vara för att jag vaknade 10 imorse efter att ha sovit typ 10 timmar + 3 på dan, och jag brukar typ sova 8, så det var väl tur jag höll ut så länge. Var ut på birsta och köpte juletiketter, för några sånna hade vi tydligen inte, sen så köpte vi julklapp till Ylva och Diza också, för de hade vi ju glömt bort.

Nu ska jag vänta på mamma sen ska vi åka ut till Alnö och lämna paket och sen ska jag väl hem och fixa och rimma på resten av paketen.



Idag så fyller Carro år, så grattis Carro =)


Kommentarer
carro

Åå:D man tackar så hemskt mycket!!

2007-12-22 @ 23:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0