Huvud

Imorse så vaknade jag och hade så jävla ont i huvve, tog en tablett och hoppades att det skulle gå över, men det gjorde det inte, så tog en till vid 9, men den fanns kvar där ändå. Men men jag lyckades genomlida den jobbiga skoldagen ändå.

Medicinsk grundkurs imorse, där gick hon igenom diabetes, typ repetition från i torsdags.
Matte, ja vad gjorde jag där? Joo jag och jossi körde hänga gubbe, jag blev aldrig hängd =)
Mentortid, haha ja vad ska man säga? jag sa inte mycket och inte kom jag på några ideér till sexualundervisning heller. Typ vi skulle bestämma vad skolan skulle ha för undervisning på gymnasiet eller nåt sånt. Men det skulle komma om typ 3 år eller nåt.

Sen tog jag bussen hem, och vi hann med bussen från navet visst är det otroligt? När jag kom hem så hade jag fortfarande ont i huvve, så tog en till tablett och gick och la mig och kollade på american pie =) den var som alla andra typ.

Nu ska jag sova lite tills någon kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0