Hur i helvete ska det gå?

Precis som rubriken säger, hur i helvete ska det gå när mamma är i Indien, jag är så jävla less redan på pappa. Som när hon var i Chile jag vet inte hur många gånger jag bara hade lust att dra eller be han fara åt helvete. Och nu så håller mamma på och säger att ja men du och pappa kan ju åka till England och kolla på fotboll, hallå? jag är nog less på pappa redan, inte fan vill jag åka till Liverpool och kolla på fotboll med han då?

Sen att mamma ska åka till Indien i minst 6 veckor gör ju liksom inte saken bättre heller. Hatar när hon är borta, är nog en av de få som verkligen tycker om min mamma. Hade varit bättre om hon inte hade sagt nåt alls innan jul utan sagt det efter att typ imorrn måste jag åka till Indien, då hade jag kanske inte fattat det och då hade allt varit mycket bättre nu.

Men va fan jag är 18 år om mindre än 3 månader så jag borde inte vara såhär egentligen, jag är ju för bövelen snart vuxen. Och nu så är jag sur mot alla och det vill jag ju inte heller vara, allt blir bara så fel. Men en sak är säker två människor jag inte tycker om är Madde och Maja.


Kommentarer
Fabbo pelle

Jag har ett förslag! Byt plats med vicki ett tag, hon blir ju less på mig stup i kvarten:-(

2007-12-23 @ 09:47:02
Jessica

Ja lätt att jag skulle, men jag tror Vicki bara skulle stå ut typ en dag eller nåt.

2007-12-23 @ 11:14:16
viktoria

Det var väl ändå att ta i pappa :P Du tigger om bråk så skyll dig själv ;)

2007-12-23 @ 17:27:37
URL: http://viktoriias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0