Färdig

Nu tror jag att jag har handlat alla julklappar annars ligger jag illa till. Ska bort till farmor och farfar och skriva ut rimmen sen så att jag kan klistra på de på julklapparna och sen dela upp de i olika högar, så att de hamnar på rätt ställe. Undra om de blir en mysig natt före julafton som det alltid brukar bli, man sitter uppe och håller på med paketen fram till två - tre på natten, och sen går man och lägger sig och sover länge.

Slog mig nyss att jag inte har ätit något idag, så tur vi ska bort till farmor och farfar och käka gordon bleu med potatisbakelser =) as gott. Jag som inte är så förtjust i potatis men potatisbakelser är jättegoda, kanske för att de känns så lyxiga.


Kommentarer
Sofie

Guud va du är duktig som fixar rim o grejjer !

2007-12-23 @ 20:04:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0