En vädjan till Sundsvalls kommuns politiker

Snälla ni som sitter och styr och häckar i Sundsvalls kommun, varför kan inte vi få gratis busskort till och från skolan? det behöver bara vara på skoltid, inte som de i Timrå deras funkar ju tillochmed på sommarlovet och nu ska alla som gå gymnasiet i Timrå få de.

Jag har sagt att jag aldrig skulle bo i Timrå, men nu är det ju fanken värt att bo där bland alla aliksar och knarkare bara för att få ett busskort. Vad äre jag har 5.6 km och jag har typ gått till skolan 10 gånger på ett och ett halv år. Så jag har säkert gjort av med 5000 på bara på buss..!


Kommentarer
en arg sune

jag håller med! ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT ELLER? störda jävlar. jag skulle vilja se dom gå härifrån till västermalm när det är 15 minus grader..

2007-12-15 @ 14:52:28
URL: http://jossifin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0