Emil vs Lisa

Ett inofficiellt mål är att äta en rejäl omgång kebab eftersom kebab är det bästa som finns. Sedan tycker vissa att ett mål borde vara att jag ska börja inse att Andreas Isaksson är en mycket bra målvakt, minst topp 15 i världen.




Del II


Just nu sitter jag, idiot-Lisa och den mycket talangfulle emil och spelar nintendo wiiiiiiiii. Vinter spel verkar inte vara emils grej men han har ju bevisat i alla övriga spel som finns i huset att han är den klart bästa wiii utöveren som någonsin tagit i en utav våra dosor. Lisa visar upp en dold talang i att utöva vintersporter men tyvärr räcker det knappt till att rå på mästaren, som självfallet är jag =). Men jag har ju dock spelat detta spel ett antal gånger mer än övriga deltagare.... Aja summa summarum blir att Vintern suger stenhårt måste jag säga. Sommar ska det vara, STRAND FYFAN!!! Med lite fotboll, sol och picknick så blir livet mycket härligare än som det är nu i den tråkiga väderleken som dominerar ute i Sverige just nu. Liksom nu kan man inte bara gå ute å kötta medans man tar dagen som den kommer. Nu måste man planera varje steg för att inte snoret i näsan ska frysa till is och man kommer avlida pga. syrebrist i näsan. Nu har jag lämnat rapport om kvällen och lagt fram mina åsikter om dagens väder. Vad finns det kvar att skriva om nu? Kom igen Sverige!! Ställde mig ute på balkongen och skrek hej kom och hjälp mig... till alla som vandrade nere på gatan men ingen kom. Måste ju också nämna att ännu en gång har Real och Ruud van Gooool visat att Barca är ett mindre bra lag genom att stänka in bollen bakom den Valdes. Dock så var det på Fifa 08 men men...




Del III, Sanningen!
Okej, för det första är det jag, super-Lisa och Dum-Emil som sitter här och spelar nintendo wii.  Jag är faktiskt bäst, så är det bara. Jag är bäst på dessa vintersporter, även om jag trots allt måste hålla med Emil och säga att är störtskön. Faan, tänk att slippa ha kläder på sig!! Jag hatar alla dessa kläder på vintern, hur många som helst. Och nej, Emil ställde sig inte ute på balkongen och skrek. Han är för feg för det. Han sitter i sin fåtölj hela tiden och vickar på sina händer.. Han torr att han är bäst, men icke! LISA NOLIN är bäst J .Emil kan få vara lite bäst emellanåt bara.. men det är inte ofta. Det är bara nån gång. Och ofta är han inte bäst, utan bara näst bäst.. Eller faktiskt nästnäst bäst.

Jag tycker faktiskt emil är lite dum, efterosm har kallar mnig idiotlisa, och det är inte särskilt vänligt. Men nu ska jag och nästnäst bästa emil gå och hämta nånting att dricka.

HAHA! Nu hällde emil ut pepparkvarnen., så nu är det peppar överallt ! HÄHÄ, klantisemil. Men se på fan, nu fick det inte plats nå mer på det här papperet. Beläää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0