Dansa min docka me-dans du är unger!

Dans idag på idrotten idag också, det är ju väldigt konstiga danser vi dansar iaf, men men efter torsdag så behöver man nog inte dansa igen. Haha man skrattar åt alla för alla ser ut som grodor som hoppar omkring och sen så blir man yr när man snurrar runt som nå yra hönor.

Idag efter skolan så var jag på stan och sen birsta, hittade 2 julklappar iaf, så nu är det bara 10000000000 som saknas ungefär. Får kanske lura med mig mamma på stan imorrn, om jag orkar eller rättare sagt tar mig upp ur soffan. Fick så jävla ont i ryggen efter dansen, fast det kommer nog från fötterna var utan sulor på dansen, jag trodde jag skulle dö. Fick tillochmed ta en tablett och det brukar inte jag göra, det ska vara riktigt illa då.

När jag var på Jula så ringde jag pappa och sa att jag skulle köpa mammas julklapp, men det var inte pappa, haha utan Stefan Tångring, haha han lät as stolt när han sa att han hade snott pappas telefon. Sen så sa han att jag skulle köpa nå dyrt så skulle pappa betala sen, men jag gjorde inte det, klantigt av mig. Han surrade typ i 7 minuter, sen hörde jag pappa säga lägg på det blir så dyrt för henne. Så då lovade Stefan att pappa skulle fylla på mitt kontantkort med 200 kr.

Halv fem kom pappa och hämtade mig så då hämtade vi mamma och åkte vi på kebaben i Timjå, jag och mamma delade på en pizza men jag orkade inte ens äta upp den, sen åkte vi hem och jag satte mig i soffan och sitter där än, halvsover typ, så funderar på att gå och lägga mig fast klockan bara är 21:07


Kommentarer
Elin

Åh tack så mycket :)

2007-12-15 @ 01:52:34
URL: http://ewlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0