Bloggsnookning

Blev inte så att jag gick och la mig, började läsa en massa blogga istället, måste ju hitta någon annan att läsa nu när hockeyfrun har lagt ner sin blogg tills på typ onsdag eller nåt. Hittade iaf Bellas blogg, asså Nerén eller vad hon heter, men hon kallar sig väl Isa nu istället för Bella.  Den var iaf mycket rolig att läsa, läste alla inlägg, haha så jag fick gå och hämta laddaren till datorn, men det var det värt, men nu känner jag att jag måste sova innan någon blir sur på mig.

För övrigt så tror jag att det bor någon i mitt öra just nu, det kliar as mycket eller så kanske det bara är för att jag är trött och behöver sova, så GOD NATT igen då :P haha hade det varit tisdag så ska jag upp om 1 timme och 30 min, vilken jäkla tur att det inte är det =)

Madagaskar är snart slut iaf, så får se om jag ser nån serie på datorn eller nåt, as skönt att kolla på tv i datorn ju, man behöver inte komma ihåg och spela in utan det finns där när man vill se det. För övrigt så var det ju lördag igår eller vad man säger och intnernet la inte av en enda gång, så Grattis till dig vår router hoppas du klarar nästa lördag lika bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0