Äntligen fredag

Nu så är det fredag vilket är väldigt skönt, för inatt blev det inte så mycket sömn, och sen så hade jag körskola imorse, haha tog en sväng till matfors fram och tillbaka, haha. Sen så har jag inte gjort så mycket på skolan heller, eller jo det var dans, haha det såg jävligt kul ut, för alla bara flög omkring, haha men det var inte kul, det bara såg kul ut.

Sen så hämtade jag grabbsen på stan och vi tog plusbussen hem och jag fixade middag, lövbiff med pommes och vitlök och berneisesås. Det var gott tyckte de iaf, så det var ju bra. Nu så håller jag på och bakar lussebullar, eller det ska nog bli lussesälar tror jag. Sen så ska jag gå och sova känns det som, eller mitt huvve kanske har sprängts före.


Charlie och Jesper spelar wii för fullt iaf, fått nya spel nu också, vinter spel, haha så de håller på och åker skidor och en massa andra saker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0