Åh herregud

Idag så hade jag ingenting bestämt vad jag skulle göra ikväll, tänkte ta det lugnt och typ baka lussebullar eller nåt. Men så fick Lisa mig på andra tankar, så vi bestämde att vi skulle ha någonting här hemma. Så det var Jag, Joss, Lisa och Emil som var här och spelade lite spel, först tecknet som jag och Lisa vann överlägset, bara för att Emil inte vågade slå fast han sa att Lisa hade, haha måste bara säga att jag och Joss ägde i så det kan låta, kan iof ha varit för att Emil nynnade så bra, eller?

Sen så gick Joss typ hem vid halv 12 och vi började jaga skjuts åt Lisa, för om hon skulle åka buss så skulle hon behöva vänta på navet i 23 minuter och det ville vi inte, för man vet ju aldrig vad som händer på navet en lördagnatt. Tillslut så hittade hon skjuts, så då åkte hon vid 1 typ.

Då ville Emil ha revansch i boxning, och nog jävlar fick han revansch, haha jag tror inte jag vann en enda omgång, men men. Det är ju första gången som räknas och då vann ju jag :P Sen kom mamma och pappa hem och började as garva åt oss för att vi såg mer konstiga ut än vanligt när vi försökte boxsas, såg väl mer ut som om vi höll på med kattsim eller nåt. Sen så körde vi tennis där jag också var helt jävla kass, men sen då jävlar körde vi golf och då vann jag med 21 slag, det är inte illa det.

Trodde mamma skulle dö i soffan så som hon skrattade åt Emil, haha sen så fick hon också vara med i golf men hon skrattade nog lika mkt ändå, men då gick det bättre för emil då var han bara 9 slag efter, haha. Sen hade han och pappa någon duell tror jag, haha tror att det slutade med att Emil vann för att pappa var så kass på baseboll, haha. Och när det boxades så trodde jag allvarligt att jag skulle dö av skratt, haha tror tillochmed att jag lyckades spela in det.

Han gick nyss hem iaf, han tog knäcken och gick och insåg att han skulle vara med de nere på stan om 6 och en halv timme, haha själv ska jag sova länge. SÅ går det när man lovar att man ska ta ner knäcken, haha illa.

Nu ska jag ta och kolla lite på greys anatomy och sen sova lite kanske, ska ju på kalas i Indal imorgon, eller ja det är ju faktiskt idag, så GRATTIS JESPER =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0