Problem

Jag har ett problem, jag skulle behöva skicka in min telefon för att få knappsatsen bytt samt att de måste kolla upp varför jag inte kan svara. Men saken är den att då är den borta i minst 2 veckor och utan telefon går det ju inte att vara, så nu funderar jag på om jag ska ha kvar de såsom den är ett tag till och vänta tills det kommer någon ny som jag vill ha. (För jag vägrar använda telefonen som vi har hemma, om man trycker på 2:an på den så får man med alla andra siffror också, fast knapparna är större än på den jag har nu men ändå är de störda.)

Finns en telefon som jag vill ha nu men den är inte ny utan har funnits i ett år och om man har läst resentionerna så är inte musikspelaren som finns i den, den allra bästa fast den kommer från bang olufsen. Så hur ska jag göra?


Kommentarer
mamma

Inga problem du får så gärna låna min Indien telefon, du blir klart ensam om den och massa fin aringsignaler har du att välja på också ;P

2008-03-21 @ 16:51:09
Jessica

Haha jag vill inte ha den ;P kommer skita på mig varje gång det ringer, låter ju som om de kommer kalibaner eller talianer varjegång det ringer.

2008-03-21 @ 16:52:39
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0