Göteborg

Första riktiga lovdagen idag och jag är redan uppe och klocka är knappt 7. Men det är inte frivilligt utan det är för att om en timme går tåget till Göteborg =) Dock har jag packningsproblem, får inte igen väskan och jag har knappt med mig någonting, tror den krympte när de var för sig själv i Spanien och vandrade runt.

Kommer hem igen på fredag har jag för mig. Igår så vann Timjå tyvärr, men vi får hoppas att det bara var en engångs företelse. Nu ska jag packa det sista för snart kommer Vicki och farfar och plockar upp mig.



Kommentarer
Moster

HEJA TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!

2008-03-25 @ 09:04:09
Anonym

ta med väskan hem denna gången då :P

2008-03-25 @ 12:29:56
Jessica

Haha rosa faran kom med hem denna gång =)

2008-03-28 @ 14:59:04
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0