Tisdag

Jag verkar ha dragit med mig någon superförkylning hem från USA, eller så inbillar jag mig bara det för att jag inte vill jobba imorgonkväll med den sköterska jag ska jobba med. Bestämde mig nyss för att om jag kommer in på någon skola i höst så skall jag köpa en ny dator, då den här gör som den vill, men sanningen är den att jag knappt använder datorn nuförtiden utan bara mobilen. Vad har hänt annars sen jag kom hem? Varit i matfors och bakat med Isak, köpt en ny TV och jobbat.
 
J- Isak vad måste man göra när man bakar?
I- Smaka!
Gott med muffins och mjölk.
Min nya TV, 60tum, så nu kan tillochmed blinda titta på min Text-TV.
 


Kommentarer
Mamma

Isak har helt rätt, man måste smaka när man bakar :D

2015-04-29 @ 10:31:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0