Tröttmössa

Shit pommes vad trött man kan vara. Nu har jag äntligen fått fingrarna ur och fått tag i Scandic så att vi får samma rum alla dagarna. Tänkte det kan ju inte vara många som ringer den här tiden och rätt hade jag, för han i receptionen svarade innan första signalen hade gått fram. Har suttit och tittat igenom schemapärmen för sommaren, ser att jag ska jobba extra över midsommar, natt. Så tror nästan jag ska fråga Marlene om hon vill byta med mig, för jag jobbar dagen och sen skall jag och jobba natten, har dock jobbat kvällen innan, så lär ju få allt förmånga timmars sömn och hon jobbar kvällen. OM hon kan tänkas byta så kan jag sova längre och jag behöver inte åka emellan flera gånger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0