Söndag

Idag gick min favoritväska sönder, ni vet den svarta med bruna detaljer, prada tror jag det är. Men den har ju hållit i 2½ år, det är inte dåligt för att vara kinakvalité. Idag så går jag på mina 4 nätter, så går av 07:15 på torsdagmorgon och då skall jag hem och sova några timmar innan det bär av mot Göteborg. Vi ska plocka upp Denise när hon slutar kl 16 i Södertälje och sen tar vi sikte mot Göteborg eller Mölndal för att vara helt ärlig. Eftersom fröken Sandström inte tycker att det är så roligt att köra bil i stora städer, helst inte där det finns spårvagnar som bara dyker upp plötsligt så bestämde vi oss för att bo där ute. Men tar väl inte mer än 10-15 min in till stan med spårvagn? Tror det blir bra jag. Just ja mammsen kommer hem ikväll också, men jag hinner inte träffa henne utan får vänta tills på måndag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0