Midsommarafton

Midsommar spenderas på jobbet, ett fint jobbpass på 13:30 - 07:15, ojj vad jag kommer att bli rik! Nä men det är inte så hemskt som det låter, vi hade en jättebra kväll på jobbet och kunde sitta ner och äta tillsammans alla vi 4 som jobbade, nu är det bara natten kvar. Vi hade tagit med oss lite grejor var och en så det blev som ett litet knytkalas, jag hade med mig bernaisesås, Ernstpotatis, fläskfilé och halloumi. 
 
Josefine som jobbade dagen hade varit så gullig och gjort efterrätt till oss också, vitchokladmousse med hallon.
 
Och jag har flätor dagen till ära.
 
 
 


Kommentarer
Moster

Ligger här i sängen och läser din blogg och attans vad hungrig jag blev :-)

2014-06-23 @ 01:12:43
Jessica

Hahah ;)

2014-06-23 @ 10:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0