Håkan Hellström

Många hatar honom och säger att han inte kan sjunga. Men något måste det ju vara med karln då 69 349 personer var där! Kvällen började dock inte så som det var tänkt, jag och Emil skulle äta innan vi gick bort till Ullevi, så vi gick på en restaurang på avenyn och beställde, när det hade gått 1½ timme och vi inte fått vår mat, så sa vi till att vi måste gå snart och undrade vart maten var. Det hela slutade med att vi fick maten men behövde inte betala för den. Sen gick vi bort mot Ullevi, tror inte att Emil rikigt litade på mig att jag visste vart vi skulle, men snart skulle även han bli övertygade om vart vi skulle. 
 
Det var så sjukt mycket folk inne på Ullevi, så man visste knappt vart man skulle titta, men det såg ut att vara mycket mer folk när det var filmat från scen, för vi såg antagligen inte alla från där vi stod.
       
 
Han hade med sig en hel del gästartister, med chockad såg nog Veronica Maggio ut att vara, trodde nästan att hon skulle bryta ihop när hon kom upp på scen. Adam Lundgren och Håkan körde varannan vers i en låt också, ja det var en skitbra kväll, men jag tror fortfarande inte att jag har tagit in allt riktigt än.
 
   


Kommentarer
Mamma

Låter som om ni hade en riktigt bra kväll :)

2014-06-10 @ 12:34:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0