Lördag

Igår så var Sofie här, vi åt tacos, snackade skit och tittade på fotboll och idol. Sen blev vi akut trött, så skjutsade hem Sofie och jag tror knappt att jag hann lägga mig på kudden innan jag sov.Vaknade imorse och var och tittade in Tommy och Vickis nya lägenhet, åkte på birsta och köpte tassarna till stolarna som jag har glömt 5 gånger. Hem till farmor och fika lite, sen hem och beställa tågbiljetter och hotellrum inför nästa föreläsning. Nu ska jag ta och käka lite rester från igår och sen bege mig ut till Matfors för att titta in Robin och Fridas hus, hur jag nu ska lyckas hitta till Matfors, vet att om jag kommer till Stöde så har jag åkt förbi. Nämen till Matfors hittar jag, har bara så svårt att föreställa mig vart i Matfors det ligger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0