Ledig helg

Gårdagen började med att jag vaknade tidigt, gjorde mig iordning och åkte hem till mamma och pappa, jag hade nämligen lovat Oskar att vi skulle baka, så sagt och gjort först fick vi gå och handla, sen satte vi igång och baka och vi bakde och vi bakade, resultatet blev kanske inte så snyggt men de var goda att äta iallafall. Lagomt till att vi hade bakat färdigt så ringde de från jobbet och frågade om jag kunde jobba inatt. Kände att jag hade ingen större lust men hade ingen bra anledning att inte jobba heller, så nu sitter jag här på ett nattpass som är 1 timme längre än vanligt, men nu så slår klockan snart 03:00 för andra gången inatt och då innebär det att det bara är 4 timmar kvar till hemgång. Då blir det hem och snabbsova en kvart nä men någon timme iallafall, för 12:20 ska jag och Oskar gå på bio och se Turbo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0