Julen är här

Råkade få syn på julschemat igår och det såg väldigt bra ut för min del måste jag säga. Ledig hela julen, jobba dagen på nyårsafton, kvällen på nyårsdagen och sen dagen den 2 januari. Fast jag skulle ju kunna tänka mig att jobba natten över jul, det gör inte mig så mycket, för vi är inte sånna som firar jul långt in på natten. Annars måste jag ta semester för att få till timmarna på schemat, är inte det ganska sjukt egentligen? Bara för att det är min tur att vara ledig över ju så måste jag ta semester. 


Kommentarer
Nilla

Ja, det är förjäkla sjukt, så var det för mig förra året, hade den raden då tror det e rad 4. Men fick ju inte till schemat utan det var ju bara åt helsike tyvärr...
Men skönt med ledigt över jul, du kanske kan jobba juldagsnatten eller annandagen natt =)

2013-10-10 @ 20:04:56
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0