Nu är det klart

Har varit på banken och fått ett lånelöfte eller vad det nu kan tänkas heta. Har även betalat handpenningen på lägenheten och skrivit på papprerna. Tillträde 1 december, så då blir det till att flörta med släkten så att man får hjälp att riva ut allt, så att det mesta sånt är gjort tills pappa kommer hem från Kina. Räknar med att flytta in någongång under 2013. Just nu på IKEA är det köksveckor, så köket kommer att köpas under denna kampanj så att  man får 1000 kronor att handla annat för, för varje 10000 man köper kök. Pengarna kommer att användas till att köpa nya garderober i hallen. Mina idéer har flödat under dagen, så jag har haft väldigt svårt att sova inför nattjobb, som jag skall iväg på nu. 


Kommentarer
farbro pelle

Riva kan vara kul :) När börjar vi? ;)

2012-10-08 @ 21:48:01
Jessica

1 dec får jag tillträde :)

2012-10-09 @ 01:51:36
Moster

Vad spännande med den första egna lägenheten =)

2012-10-10 @ 14:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0